20080116

malvasia

malvasia
monembasia era otra ciudad fortificada, que al estar junto al mar corrió diferente suerte por causa del turismo. hoy en día todas sus casas se han convertido en hoteles, vacíos en invierno.
monembasia B&W

4 comentarios:

Chela dijo...

De ahí ye orixinariu'l vinu-y por extensión el tipo de uva col que se fae, que lleva'l mismu nome que la ciudá. Parez ser que la pallabra "malvasía" ye italiana, y debese a una fortaleza homónima que los venecianos teníen na costa de Laconia, al sur del Peloponeso. Dellos dicen que el nombre deriva de "Malevizi", una zona cercana a Heraklion, en Creta.Esto igual nos los puede aclarar meyor Aktirio'l filólogu helenísticu.

N'es Isles Canaries dende fay casi 400 años que se planta, evolucionando la técnica y dando hoy día unos vinos dulces intensos de la meyor calidá.Ya nel sieglu XV yeren muy vendíos por toa Europa y especialmente afamaos en Gran Bretaña.Como decía Shakespeare:" Hay que beber malvasía que alegra los sentidos y perfuma la sangre".

...como puedes ver, Cada loco con su tema jejejeje.Haiga salú.
P.S.- les semeyes, como siempre , guapes de verdá.

cotoya dijo...

muy interesante, el nombre de malvasía lo encontré por casualidad, con el grabado.
curiosas conexiones.
hoy en día ya no se debe de hacer mucho vino y puede que hasta la uva esté perdida en su lugar de origen.

gorki75 dijo...

Chela, la fortaleza esa de Laconia ye ésta ni más ni menos, pero lo del nome de Malvasía paez ser que vien del nome que -y dieron los francos (a mediados del s.XII) o los venecianos (ya nel s.XV) pronunciando a su manera el topónimo griegu "Monemvasia","única entrada o acceso",que fai referencia al puente que comunica el islote col continente. Sobre el tipo de uva tuve leyendo en páxines griegues, y paez que también hay controversia, sobre si realmente era orixinaria de ahí la Malvasía, o llamaben así al vinu que llegaba al puertu (el más importante sino l'únicu del Peloponeso en su época)...

gorki75 dijo...

fe d'errata:
onde dije XII quería decir XIII